55544
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler ; [tł. z ang.]. - [Wyd. 6]. - Warszawa : Gebethner & Ska, cop. 1994 (Bydg. : Pras.ZG). - XXX, 743, [1] s. : rys., wykr. ; 27 cm.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Filii Chojno
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Filii Nowa Wieś
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.138 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Biezdrowo
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Marketing management : analysis, planning, implementation and control, 1994.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej